Kiváló ár-teljesítmény arány!

2018.05.09

Ügyfeleink továbbra is elégedettek.

Az elmúlt nyolc év során a NESTRO Lufttechnik negyedik alkalommal kérdezte meg ügyfelei véleményét a cég teljesítményéről, folyamatairól és alkalmazottairól. Az értékelések alapján elmondható, hogy a többség elégedett az imént felsoroltakkal. A két legfontosabb érték esetén, az ár-teljesítmény arány és rendelések kezelése pontoknál a lehető legjobb minősítést kapta a NESTRO. Az ügyfelek szemében negatív dolog az alkalmazottak túlterheltsége, ami a megnövekedett rendelések számának köszönhető. Számukra probléma – a vállalkozáson belül történő erőfeszítések ellenére is – a hosszú válaszidő. Robert Nettelnstroth, a NESTRO vezérigazgatója nyilatkozata alapján a cégvezetés intenzíven dolgozik ennek megoldásán, például azzal, hogy igyekeznek több embert alkalmazni.

 A német nyelvű cikk ide kattintva elérhető.